27 Temmuz 2010 Salı

Pembiş

Cemiiiiiillll, Cemiiiiiişşşşş...
Kendisini gs forması ile ilgili öngörüsünden dolayı kutluyorum. Mor menekşe nin piyasaya çıkışının ardından pembenin geleceğini bildiği için. Tebrikler. Yoksa gs nin formaları Cemil mi çiziktiriyor?

Bir de şu sözde dostluk maçı ile ilgili Tosun beni gülmekten öldürdü.
"GİTTİ KONTÖR GELDİ KURUŞ, GURBETTE 10 KİŞİYLE Cimboma KOYMAK NE UYGUNUMUŞ" :))

Not: Mega'nın tezi bahane ederek benle karşılaşmaktan çekinmesi cimbom un bu sene kadıkoy e gitmicez demesi gibi.

4 yorum:

MegaEminTM dedi ki...

Turuncu, mor, pembe, eflatun, yawruağzı, hanım göbeği, dilber dudağı, yoğurt kasesi felan derken bir kulüp kendi kendisini daha fazla nasıl rezil edebilirin yanıtının arar oldum; bulamadım. Seni, Cemülcüümü ve tüm 6S camiasını yürekten kutluyorum, pempe de mor gibi cincona çok yakışıyor. Karımıza toz kondurmayız bir, maşallah çok güzeller, ne giyseler yakışıyor :) Nazar değmesin (Selçuk değsin, Alex değsin, Santos değsin :))

Diego dert etme kendine bunları, cincon Kadıköyde hakkını yicek, sen de kendi haklarını raat ol :)

Diego dedi ki...

sonun cimbom gibi, cemil gibi olcak Megaaaaaa...

Diego dedi ki...

gitti kontur geldi kurus
Hollanda ile Mega ya koymak ne uygunumus :))

MegaEminTM dedi ki...

Dur hele sen dur... Şu tez bi bitsin de bunların hepsini Anelka'nın mikrofonuna anlatıcan :)