7 Temmuz 2010 Çarşamba

Öz-Men

Mega'nın hikayeden sebeplerle satış yaptığı günde Öz-Men arkadaşımız güzel gollerimizden payına düşeni almak istedi bugün.
Türkiye'yi seçtiğini ilk maçın 15. dakikasında farkettim ve şevkim kırılmadı desem yalan olur. Daha kuvvetli bir takım seçmesini ve daha çekişmeli bir mücadele olmasını istediğimiz söylesem de inadından vazgeçmedi ve günü 3 maçta tek gol atarak puansız kapattı.
Yine de iyi bir mücadele gösterdi. Bi kere çalım atmayı öğrenmiş. Mega'nın da sık sık yaptığı ancak benim yapamadığım çalım hareketiyle zaman zaman ceza sahası civarından pozisyonlar da buldu ancak benim sert oyunuma karşı genelde etkisizdi. İstatistikler yapılan 3 maçta da benden yana idi, hem de 2-3 katı farkla. Ama özellikle kaleci Volkan her maç maçın adamı seçilecek performans gösterdi diyebilirim.
İlk maç son dakikalarda attığım gol ile 2-1 benim lehime sonuçlanırken, 2. maçta 2-0 ve son maçta da 3-0 gibi net skorlarla günü kapadık. Benden sonra Doğan SLX ile bir maç daha yaptılar ama skor ne oldu bilemiyorum.

Edit: Son maç skorları Öz-Men(CHE) 2 - 4 Doğan SLX(MANU) olarak sonuçlanmıştır. Çahıcıları tebriq ediyorum (MegaTM)

2 yorum:

MegaEminTM dedi ki...

Bu arada yamayı yarım yamalak kurmuşuz sanırım kanımca belki. Volutane = Volkan, Toula Selcan = Tolga Seyhan, Imgham Torhan = İbrahim Toraman, Amlincop = Altıntop:), Emi Beltok = Emre Belözoğlu, gerisini de bilmiyorum ama bunlar komik:)

Anlaşılan Öz-Men günü her dalda sıfır çekerek tamamlamış, kendisini parmakla işaret ederek ayıplıyoruz, daha fazla çalışmasını temenni ederkene ne ayahsın diye de ekliyoruz. Bırah olm şu Beşiktaşla Türkiye ile oynama ayaklarını, hele bi Berezilya al da önce rezil olmaktan kurtul:)

Diego dedi ki...

dinletemedim ki adama
bi dahaki sefer daha beter edecegim adam gibi bi takım secmezse :)