6 Temmuz 2010 Salı

Direklerin efendisi

Ve blogun açılış gününde maç sonuçları belli oldu (Mega-Diego): 1-1, 4-0, 2-0 ve 1-2.

Benim tüm maçları Fransa, Diego'nun Hollanda ile oynadığı günün kazananı elbette ben oldum nıhahağ:) Maç kadroları ve taktik aşağıdaki gibiydi...
İlk maç ilk blog kaydı olmasının da verdiği baskıyla iki taraf için de stresli başladı. İlk yirmi dakika taraflar birbirlerini yoklarken maçın çok çetin geçeceği belli oldu. Fransa'nın kontrollü oyun düşüncesi ile Viera'yı çok geri çekmesi neticesinde orta saha ile defansın bağlantısı koptu, Fransa maçın 70. dakikasına kadar rakip kaleciyi dahi çok nadir görebildi. Bu dakikaya kadar ise Hollanda orta saha ve oyunun kontrolünü eline alarak birçok atak yaptı, pozisyon buldu, ama defansı ve birkaç kez de kale direklerini geçemedi. Kaleye çok yakın noktalardan iki üç topu da havalara diken Hollanda maçın sonlarına doğru Fransa'nın artan baskısından kurtulamayarak kendi kalesine bir gol gönderdi. Maçın düğümünün çözüldüğünü düşünen Fransa'ya "golden sonraki en tehlikeli zaman ilk dakikadır" sözünü hatırlatan portakallar daha ilk ataklarında skoru dengeledi. İki uzatma yarısında da gol olmayınca maç bu skorla sona erdi.
İkinci maça başlarken Fransa hatasını anlayarak Viera'yı orta sahaya, Zidane'ı da santrafor posizyonuna aldı. Erken gelen Fransa gollerinin Hollandanın direncini biraz azalttığı görüldü. İlk yarı 3-0 biterken ikinci yarı Fransa'nın da biraz rahatlaması ve Hollanda'nın direkleri dövmesi ile 4-0 sona erdi.
Üçüncü maça kararlı başlayan Hollanda'nın inanılmaz goller kaçırması, üstelik birkaç net pozisyonda dahi direkleri geçememesi şaşkınlık yarattı. Fransa hesabı kesti: 2-0.
Dördüncü maçta kıyasıya bir mücadele vardı, 1-1 devam eden maçın artık uzatmalara gideceği düşünülürken ek sürede gelen Hollanda golü maçın skorunu belirliyordu: 1-2. Bu sonuçların ardından kazanılan maç 2-1, atılan goller 8-3 olarak gerçekleşti. Centilmence tamamlanan karşılaşmalarda Zidane bir kez sakatlanırken hiç kırmızı kart çıkmadı.

4 yorum:

MegaEminTM dedi ki...

Nooldu yawrum, Robben'ine nazar mı değdi :)

MegaEminTM dedi ki...

O diil de nası çahtım ama açılışta ;)

Diego dedi ki...

evet blog icin acilis gunu oldugundan dedigin gibi iki tarafta temkinli basladi. senin ilk macta yaptigin hatayi agir odetmeliydim sana ki oyunda benim hakimiyetimde gecti ama bugun gol vuruslarindaki sansizligimi atamadim uzerimden.
bi kere 1. ve 4. mactaki bariz ustunlugum istatistiklerden de acikca gorunuyor. ilk macta senden 2 kat fazla sut cekmis ve kaleyi bulmusum. kose atislarindaki 4-0 ustunlugum de kurdugum baskinin gostergesi.
ikinci mactaki 4-0 lık farka ragmen yine istatistiklerde basabas bir durum hatta ufak da olsa benim bir ustunlugum var. ama o macta ikinci yarida tamamen durdum. bunda ilk yarida buldugum net pozisyonlarda direkleri gecememem etkili oldu malesef.
3. mac icin birsey demiyorum gayet net bir galibiyet senin adina.
son macta da kaleye cekilen sutlar herne kadar sonuc 1-2 olsa da atak bir fitbol oynadigimi ancak yine direkleri gecemedigimi gosteriyor.
yine de guzel bir acilis gunu oldu. 4-0 lık macta ilk yarida 1 veya 2 gol bulabilseydim bu kdr farklı olmamis olurdu ama neyse o da senin ilk gun sevincin olsun.

Unknown dedi ki...

olm allah size akıl fikir versin diyom başka da bişi demiyom.